Kunnen klachten erger worden?

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Ollie
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 07-04-2014 12:08

Kunnen klachten erger worden?

Bericht door Ollie » 07-04-2014 13:01

Ik heb sinds juli 2012 een mirena spiraal.

Sinds ik dat spiraaltje heb, heb ik idd ook allemaal van die vage klachten, dacht dat het met mijn leeftijd te maken had, maar toen zei mijn moeder, joh misschien ligt het aan het spiraaltje wat jij hebt laten plaatsen. Toen ben ik gaan zoeken op internet en daar vond ik ook allemaal reacties van vrouwen die ook mijn klachten hebben.
Klachten zoals, concentratieverlies, geheugen laat me in de steek, opgejaagd gevoel, pijn in bekken en winterhanden en voeten.

Ik had mijn dokter erover gebeld en die vertelde me dat het allemaal niet aan het spiraaltje kon liggen en het aan mijn leeftijd en leefwijze zou liggen. :shock:

Alleen vraag ik me af kan het zo zijn dat de klachten bijv. na een half jaar pas gaan opspelen?

Als dat zo is laat ik hem er ook maar uithalen.

Groetjes van Ollie

Lenske
Nieuweling
Berichten: 10
Lid geworden op: 02-03-2014 10:47

Bericht door Lenske » 12-04-2014 11:42

ik kan alleen voor mezelf spreken, bij mij zijn de klachten met de tijd verergerd.
Ik heb mijn mirena er nog maar pas laten uitnemen dus kan nog niet meteen zeggen of er een verschil is.
Ik heb de laatste dagen wel terug meer zin in seks, iets wat ik daarvoor nauwelijks nog had

ciska71
Nieuweling
Berichten: 10
Lid geworden op: 04-05-2014 12:10

Bericht door ciska71 » 26-05-2014 10:04

Hallo ollie,
Mijn huisarts zei ook dat mijn klachten niet door de spiraal kunnen komen.
Luister naar je lichaam. Doe wat je gevoel je zegt. Jouw klachten zouden heel goed door de spiraal kunnen komen.
groetjes, ciska

fieke78
Ervaren Forumlid
Berichten: 31
Lid geworden op: 11-06-2015 10:30

Bericht door fieke78 » 22-06-2015 08:41

Hier na 8 jaar beslist om de mirena te laten verwijderen.
De gezondheidsklachten begonnen de laatste 2 jaar.
Als ze daaraan liggen natuurlijk. Nog aan het afwachten, pas 11 dagen hormonenvrij.

Plaats reactie