mijn mirena verhaal

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
sweet-angel
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-04-2014 09:37

mijn mirena verhaal

Bericht door sweet-angel » 13-04-2014 09:48

heb vanaf mijn 14de eigenlijk altijd de pil geslikt maar ja al die migraines die ik daar van had werd je niet vrolijker van , mijn ex had zich laten helpen dus jaren lang niets hoeven te gebruiken en voelde me super lekker alle kilo's er af weer lekker in mijn vel en vooral de migraines foetsie
maar relatie over en nu een jaar al een nieuwe vriend dus heb vorig jaar de spiraal laten plaatsen na een gesprek over wat er allemaal mogelijk was en daar kwam deze toch goed uit ......dacht ik toen :roll:
nu een jaar verder waarin ik nog meer ongesteld was als voor die tijd al hoewel ik toch het al meer werd ...overgang in aantocht , maar nu gewoon elke 2 weken en heb dan ook nog het nadeel dat ik de laatste 7 jaar regelmatig flauwval ( lijkt op epilepsie maar is het niet ) maar wat ik daar al allemaal aan over heb gehouden
dus zit er niet op te wachten om dat er dan ook elke 2 weken eens bij te krijgen
ben veel gaan lezen op het internet , en zoveel nadelen die er dus ook blijkbaar zijn , zo kwam ik dus ook hier terecht
al aan het nadenken om hem weer te laten verwijderen maar wat moet ik dan nemen , pil is geen optie , een staafje in de arm werd ook niet geadviseerd , een condoom is handig maar haalt wel de passie en romantiek uit je vrijpartij vind ik

dus twijfel , twijfel wat is verstandig om te doen :oops:

Lenske
Nieuweling
Berichten: 10
Lid geworden op: 02-03-2014 10:47

Bericht door Lenske » 13-04-2014 16:39

lastig natuurlijk
je nieuwe vriend ziet een sterilisatie niet zitten?

een koperspiraal is mss een optie? Daar zitten geen hormonen in.

sweet-angel
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-04-2014 09:37

Bericht door sweet-angel » 13-04-2014 18:06

Lenske schreef:lastig natuurlijk
je nieuwe vriend ziet een sterilisatie niet zitten?

een koperspiraal is mss een optie? Daar zitten geen hormonen in.
op dit moment ziet mijn vriend helemaal sterilisatie niet zitten , heb me vanmiddag zelf wel ingelezen over sterilisatie voor mezelf daar zijn inmiddels ook 2 varianten voor waar je dus geen narcose voor nodig bent

ja en dan de koperspiraal maar krijg je dan ook niet meer buikpijn tijdens het ongesteld zijn want er zit natuurlijk nog steeds iets wat er niet zo moeten horen volgens de natuur

dus blijft nadenken en praten over wat nu het verstandigst is , mijn vriend reageerde nogal heftig op mijn sterilisatie ...zijn woorden zit eerst eens lekkerder in je vel voor je die aan gaat

voor nu maar even zo door modderen maar weet wel dat ik het geen 4 jaar nog volhou tot hij er zo wie zo uit moet

Plaats reactie