Dikke wallen en vieze afscheiding

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
nes
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-04-2014 11:30

Dikke wallen en vieze afscheiding

Bericht door nes » 17-04-2014 11:44

Hallo, ik heb mijn Mirena spiraaltje laten verwijderen na 4 maanden. Ik heb jarenlang de nuvaring gebruikt maar ik kreeg mijn regels tussendoor! Op 9 december 2013 heb ik dan het spiraaltje laten plaatsen maar ik kreeg ook vrij snel last van nevenwerkingen. Zo had ik na 4 weken last van een gelige afscheiding! De huisdokter schreef me verschillende keren antibiotica voor maar zonder resultaat. ik heb zelfs een kuur van 10 dagen gedaan maar ik bleef zitten met een vieze afscheiding! Ook had ik last van verschrikkelijke dikke wallen onder mijn ogen, echte vochtophopingen. Iets wat ik nog nooit gehad had! En ik was ook zooo moe! Ik ga slapen en ik kan blijven slapen! Ik snap er niets van! Ik ga slapen met dikke wallen en ik sta er terug mee op na 10 uur geslapen te hebben en ik ben nog steeds moe! Ook had ik enorme last van pijnlijke borsten wat je bij de Nuvaring niet hebt aangezien je daar geen eisprong hebt! Ook puisten en een vettige huid waren het gevolg van het Mirena spiraaltje! Een jaar geleden heb ik ook al eens het koperspiraaltje laten plaatsen maar toen kreeg ik ook enorme wallen onder mijn ogen, en puisten en een vettige huid! Mijn regels had ik toen zo fel dat ik 2 dagen op de wc moest blijven zitten! Dat was dus ook geen optie! Dat spiraaltje heb ik na 5 maanden laten verwijderen! Dan heb ik terug de nuvaring gebruikt gedurende 1 jaar! En nu 4 maanden geleden dan maar eens de Mirena spiraal geprobeerd!
Dinsdag 15 april, dus eergisteren heb ik het Mirena spiraal laten verwijderen! Ze viel er gewoon uit! Mijn baarmoeder was ze al aan het verstoten!
Ik hoop dat ik me nu snel beter ga voelen! Dat de wallen verdwijnen en ik ook veel meer energie krijg! De afscheiding is al veel minder.
ik neem nu terug de nuvaring! Dan heb ik maar last van af en toe extra bloedverlies, als ik me maar snel terug vitaler voel!
Zijn er nog mensen die dit zelfde hebben meegemaakt?

Groetjes

Plaats reactie