Twijfel? eruit halen? welke anticonceptie gebruiken jullie?

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
marloes83
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-09-2014 16:29

Twijfel? eruit halen? welke anticonceptie gebruiken jullie?

Bericht door marloes83 » 30-09-2014 14:37

Hallo allemaal!
Wat fijn dat er een forum bestaat met zoveel herkenbaarheid rondom het onding de Mirena!
Ik ben 31, ik heb 2 kinderen (6 en 9) en sinds 2 jaar een mirena.
Genomen omdat mijn vriendinnen allemaal er 1 hadden en niet meer ongesteld werden, dat wilde ik ook!
Helaas..ik heb maanden gevloeid en nog altijd een onregelmatige cylus, gelukkig wel weinig bloedverlies inmiddels.
Ik heb een half jaar geleden al een echo gehad omdat ineens de touwtjes foetsie waren, de arts concludeerde dat hij nog wel goed zat,
maar dat ging zo snel dat ik dat niet zelf heb kunnen zien, hij had meer interesse in mijn volle eierstokken.(??)
De laatste maanden ben ik veel moe, down, hoofdpijn, maagklachten en sinds een paar dgn enorme pijnlijke borsten! er komt zelfs melk uit!
dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt!
Ik ben eigenlijk alle vertrouwen in dat ding kwijt..
Maarrr.. ik zie een beetje op tegen de verwijdering gezien het feit dat hij niet meer grijpbaar op de normale manier.
en.. het is natuurlijk een anti conceptie middel, ik wil wel beschermd blijven, maar ook liever geen pil gaan slikken of standaard condooms gaan gebruiken.
Er zijn zoveel middelen maar ik wordt nergens enthousiast van. Dus ik ben ook heel benieuwd naar wat jullie nu gebruiken nu de mirena eruit is?

alvast bedankt voor het lezen ik hoop op reacties!

marloes83
Nieuweling
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-09-2014 16:29

Bericht door marloes83 » 03-11-2014 10:25

Jammer dat er gen reacties gegeven worden ..
Zojuist mijn spiraal laten verwijderen, nu een tijdje condooms en dan uiteindelijk maar weer de pil gezien hormoonloze anticonceptie nog zo'n alternatief grijs gebied is :(

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 03-11-2014 13:50

Hallo Marloes,

Viel het verwijderen mee? Hopelijk ga je je snel beter voelen!

Heb je weleens op deze onafhankelijke site gekeken voor alle (hormoonloze) anticonceptieopties http//www.anticonceptie-online.nl/methoden.htm

Groetjes,
Mo

Plaats reactie