Mirena 2 jaar,alle klachten mbt menstruatiepijn voor mirena!

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
ellen1980
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-11-2014 15:57

Mirena 2 jaar,alle klachten mbt menstruatiepijn voor mirena!

Bericht door ellen1980 » 02-11-2014 16:08

Hallo mede lotgenoten,om het maar zo te zeggen!
Ik ben Ellen,34 jaar en sinds ruim 2 jaar heb ik de Mirena

Ik kreeg de Mirena,vanwege mijn hevige menstruatiepijnen,en alle andere hormoon-preparaten niet werkten!!Eerlijk gezegd wilde ik het niet,maar er moest een oplossing komen voor die hevige eisprong pijn als menstruatiepijn

Ik wilde supergraag,en dat klinkt heftig!alles eruit laten halen,alleen de Gynaecologe,die super is!wilde dit niet doen,omdat ik eventueel alsnog een kinderwens zou krijgen,Nee!!!die heb ik nooit gehad,en zal ik ook nu niet meer krijgen,en mijn man denkt er hetzelfde over
Aangezien ik bang was om de mirena te laten zetten,heeft zij voorgesteld om dit onder de narcose te laten doen,met de afspraak het minsten 1 jaar te laten zitten
Ik heb mijn belofte waar gemaakt,
Het 1e jaar heb ik nergens last van gehad

Maar goed,nu komt het echte verhaal
1 jaar geleden kreeg ik hevige pijn in onderbuik,en kon ik al snel terecht bij haar,ik had dus een Cyste en die moest vanzelf weggaan..is ook gebeurd

Maar sinds 2-3 maanden bijna elke dag wel pijn in de onderbuik,of eisprongpijn,soms 1 dag niet,en dan weer 3-4 dagen echt pijn
Plus veel meer hoofdpijn
Overigens heb ik geen last van spotting,of ander bloedverlies,dit al bijna 2 jaar niet meer
Maar ja,waar gaat dat bloed heen,weer een Cyste?
8 December heb ik een afspraak,ik houd een dagboekje bij

Maar ik vraag me af,zijn er nog meer dames die constant menstruatiepijn hebben,of eisprong pijn na langere tijd al de mirena te hebben??
En vocht vasthouden,dus aankomen 2-3 kilo per week,en opeens is dit ook weer weg?

Groetjes,
Ellen

Plaats reactie