Dizzy dizzy dizzy

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Idylle
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-05-2015 21:47

Dizzy dizzy dizzy

Bericht door Idylle » 29-05-2015 22:29

Dizzy. Dat is mijn tweede naam.
Omdat ik alles geprobeerd had, gezonde voeding, vroeg naar bed, rust, multivitaminen, voedingssupplementen dacht ik naar de huisarts te gaan om de Mirena eruit te laten halen.
Maar H.A. dacht daar anders over. Stelde voor bloedproeven te doen.
Laag vit D. Inmiddels aangevuld, geen verbetering.
Laag bloedsuikergehalte. Niets aan te doen. Neem maar een plak ontbijtkoek..
Verder schildklier hormoon "op het randje."
De ergste klacht die ik heb is dat lichte gevoel in mijn hoofd.
Toen ik nog suiker at was het helemaal erg. Met trillende handen aan toe. Onrust. frustratie, enorm chagrijnig. Echt enorm. nog steeds van die buien.
Dizzy trillerig, rusteloos en lusteloos.
Sloom moe. Al jaren.
Mirena no 2 zit er nu bijna 5 jaar in. En ik moet zeggen dat het ooit ook wel iets minder erg is geweest..

Ik ben 3 mnd geleden begonnen met fitness bij een personal trainer die ook hormonal disbalans test door middel van huidplooimeting en vragenlijst.
Testosteron disbalans kwam daar uit met de symptomen:
= moe, prikkelbaar, vet ophoping op buik en heupen, verlaagd libido, kracht verlies, spierpijn.
Veel klachten die ik hier ook op het forum tegen kom.

Al 3 maanden eet ik veel eieren, wat een verhoging van het testosteron zou moeten geven. Nog geen resultaat.
Ondertussen word ik hoe langer hoe gekker en gefrustreerder van mezelf, mijn moodswings en vooral het lichte gevoel in mijn hoofd.

En ineens is de maat vol. Ik begin met een schone lei! Jammer dat het morgen zaterdag is. Maar maandag is de eerste die ik bel de huisarts. En dan laat ik me niet ompraten om nog een bloedproef te doen. Eerst Mirena eruit en dan zien we wel weer.
En ik zal jullie op de hoogte houden. Ik kan niet wáchten!!
Nu maar hopen dat het idd door de Mirena komt.
Het zou wel een tegenvaller zijn als het niet zo is, maar goed, dan heb ik dat uitgesloten. Ik zal het een paar maanden de tijd geven.
Maar je zó onbestemd en rot voelen dat kan niet aan vitamine tekorten meer liggen. dan moet er iets anders erg fout zitten...

Mijn verdere klachten zijn soort reuma/artrose achtig gevoel in vingers.
Weinig vreugde. Nergens zin in. Vol gevoel in buik. "opgeblazen"

Wordt vervolgd !! :wink:

Plaats reactie