Niet te genieten

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Lin1985
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-07-2015 12:45

Niet te genieten

Bericht door Lin1985 » 13-07-2015 13:04

Ik ben Linda 30 jaar en mama van twee kinderen.
Na de geboorte van de jongste (januari 2015) wilde ik een spiraaltje.
Gezien de pil na de geboorte van de oudste niet werkte, was ongesteld tijdens slikken van de pil en was juist NIET ongesteld tijdens de stopweek.

Het leek me wel makkelijk 5 jaar niet hoeven denken aan de pil en bijkomend voordeel niet ongesteld.

Ik heb nu sinds half april de mirena. Ik ben inmiddels al 2 maanden niet ongesteld geworden, echt heerlijk.
Maar ik ben wel zo negatief als de pest, ik kan niets hebben. Behoorlijk moe, vreetbuien. (Hierdoor blijven die kilo's er helaas ook aan zitten) en nergens zin in hebben.
Kan de hele dag wel huilen.
Kan het wel op ontzwangeren gooien, maar dat is het ook niet naar mijn mening.

Iedereen zegt tegen mij dat het komt doordat ik na 9 maanden weer ben gaan werken en het ritme moet vinden, maar inmiddels werk ik alweer 2,5 maand en ik heb niet het idee dat het daar aanligt.
In tegendeel en nu ik hier zo links en recht lees, denk ik dat het aan het spiraaltje ligt.

Tijdens het slikken van de pil, had ik altijd wel een weekje dat ik me down voelde, maar nu heb ik dit gevoel al een paar maanden en dag in dag uit.
Het ergste is dat ik dat op de oudste af reageer, heb geen geduld, mijn lontje is erg kort. Niet ideaal met een peuterpuber en een baby in huis.

Ik lees ook dat je het 6 maanden de tijd moet geven, maar dat trek ik niet meer.
Ik wil gewoon weer de vrolijke ik zijn.

Daarom ga ik vanmiddag toch maar de huisarts bellen en zeggen dat dat ding eruit moet.
Dan maar weer de pil slikken en weer maandelijks ongesteld incl. de klachten aan bekken en rug als ik ongesteld moet worden/ben.
Dan heb ik altijd nog ongeveer 3 weken dat ik me wel goed voel, das al meer dan nu.

Ik hoop dan wel dat die klachten die ik nu heb, snel verdwijnen.

fieke78
Ervaren Forumlid
Berichten: 31
Lid geworden op: 11-06-2015 10:30

Bericht door fieke78 » 19-07-2015 10:25

en ? ondertussen een beslissing genomen ?
nog even afwachten ?

Lin1985
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-07-2015 12:45

Bericht door Lin1985 » 19-07-2015 15:14

Ik heb hem laten verwijderen.

Nu even niks, even aankijken of het beter gaat en dan misschien een koperspiraal.

Plaats reactie