2 jaar mirena en 16 kg verder en niet door het vele eten

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
cbr2202
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 13-08-2015 11:42

2 jaar mirena en 16 kg verder en niet door het vele eten

Bericht door cbr2202 » 13-08-2015 11:49

ik zal me eerst even voorstellen, ben 42 jaar, samenwonend en 1 dochter. Altijd de pil geslikt, maar dacht 2 jaar geleden wil een spiraal, lijkt me makkelijk.. Inbrengen ging prima, 1x ongesteld geweest en daarna helemaal niets, ideaal zal je zeggen. Nee dus, mijn gewicht nam in korte periode toe moet 6 kg. Naar de huisarts gegaan, allerlei onderzoeken gehad, maar niets kunnen vinden. Mijn vraag of het met de spiraal te maken kon hebben werd volmondig nee op geantwoord. Ik moest het nog even aankijken.. Veel sporten en altijd met mijn voeding bezig(ben al niet 1 van de lichtste dus vandaar)

Nu zijn we 2 jaar later en ik walg gewoon van mezelf, dietitste weet niet wat ze met me aan moet, ik sport me het ongans en mijn voedingspatroon is normaal, maar toch staat de teller vandaag op 16 kg erbij. Ik ben er klaar mee, huisarts gebeld, volgende week gaat het eruit. Weet niet of dit de oorzaak is, maar dan kan ik dat in iedergeval uitsluiten.. Mijn benen lijken wel olifantenpoten echt niet normaal.

zijn er nog meer die veel gewicht hebben gekregen door deze spiraal?

Plaats reactie