Twijfelen ...

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Jet1966
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 15-12-2015 18:36

Twijfelen ...

Bericht door Jet1966 » 16-12-2015 08:28

Bij toeval kwam ik op dit forum terecht en ik moet zeggen, ben compleet verbijsterd en ga nu toch wel heel erg twijfelen, twijfelen of mijn huidige klachten niet van een burn-out zijn, maar door de Mirena komen ...

Begin maart van dit jaar is, vanwege behoorlijk ernstige menstruatieklachten, de Mirena bij mij geplaatst. De eerste 3-4 maanden ben ik vrijwel continu ongesteld geweest, niet heel heftig maar toch ...
Daarna kwam mn menstruatie heel onregelmatig.
Op 15 oktober is een baarmoederontsteking gediagnosticeerd, waarvoor ik 2 zware antibioticakuren heb voorgeschreven gekregen, ben opgenomen in het ziekenhuis en uiteindelijk 2 andere zware kuren heb gekregen.
Nadat de ontsteking over was, ben ik eigenlijk niet meer opgeknapt. Eerst werd gezegd dat mn lichaam zich moest herstellen van de ontsteking en de 4 antibioticakuren (begrijpelijk), maar nu wordt toch ook gedacht aan een burn-out ...

En dan lees ik hier al die klachten en ga ik twijfelen ...

Mijn voornaamste klacht is een enorme vermoeidheid, uitgeput zijn, weinig prikkels kunnen hebben, na bijv. een etentje (waarbij we echt niet laat thuis waren) ben ik de dag erna echt ziek, hoofpijn, pijn in mn lijf en ontzettend moe.

Ik ga me toch nog maar weer eens verdiepen in de mogelijke gevolgen van de Mirena en daarna een afspraak makrn met de HA/gynaecoloog ...

Plaats reactie