Extreme klachten

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
CJD
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 18-07-2016 19:36

Extreme klachten

Bericht door CJD » 18-07-2016 19:58

Hoi,
Allereerst bedankt voor dit forum! Ik had anders waarschijnlijk mijn klachten niet gelinkt aan het spiraaltje.
Vorig jaar bleek ik bloedarmoede te hebben, daar kwamen we achter omdat ik af en toe hyperventilatieklachten had.
Om dat op te lossen leek me het spiraaltje een goed idee. Het plaatsen viel me enorm mee, de week erna had ik de 'standaard' krampjes. Kort na het plaatsen kreeg ik hartkloppingen, gevolgd door vreselijke paniekaanvallen. Ik moet erbij zeggen dat ik in enorme stressperiode zat, mijn vader en superheld was ernstig ziek, we verkochten ons huis en kochten een nieuw huis op de automatische piloot, zodat mijn vader dat nog mee kon maken (helaas niet gelukt), op het werk was het ook al een tijd heftig en druk, en thuis de boel met m'n gezinnetje draaiende zien te houden.
Stressklachten zijn dus niet zo gek, maar dit was echt verschrikkelijk. Ik kende mezelf niet meer terug, was doodsbang om alleen te zijn. De huisarts heeft me voor de zekerheid naar de cardioloog gestuurd, daar bleek dat er niets aan de hand was. Hartkloppingen en een snelle hartslag, "dat doe je zelf". Nog een tijdje doormodderen, naar de psycholoog, en na de zoveelste aanval heeft manlief me in het weekend naar de huisartsenpost gebracht. Erg hoge bloeddruk door de paniekaanvallen. Deze arts wilde me zo niet naar huis laten gaan en schreef alprezolam voor. Bij de eigen huisarts begonnen met het opbouwen van antidepressiva. Intussen ben ik toch gaan zoeken op internet en ervan overtuigd geraakt dat het met het spiraaltje te maken heeft. Balen want verder vind ik het ideaal... Gelukkig neemt mijn huisarts het heel serieus, na de vakantie gaat'ie eruit. Ik ben benieuwd, ook een beetje bang voor wat mijn lijf dan gaat doen... Ik zal het jullie laten weten.
Chantal

Plaats reactie