klinkt dit bekend in de oren ?

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
sunnieeeeeee
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 06-09-2016 11:57

klinkt dit bekend in de oren ?

Bericht door sunnieeeeeee » 06-09-2016 12:24

hi,

ik liet op 1 juni , dus 3maand geleden de mirena plaatsen.
Ik had meteen vermoeidheidlasten, en tussentijdse bloedingen waarvoor ik de mini pil moest nemen.
ik voelde me zo beroerd dat ik na 1 maand mini pil er mee ben gestopt, tegen dan waren de bloedingen zo goed al over.

Na 2maand kreeg ik plots keelpijn en waziger zicht, concentratieproblemen, en te horen dat mijn schildklier te traag werkt (wat ook iets hormonaal is)

Mijn gynaecoloog vertelde me alleen dat ik geduld moest hebben, en dat mijn mijn klachten gelinkt waren met die schildklier, en niet met de mirena.

ook heb ik sowieso last van histamine intolerantie en spastische darm waardoor ik buikpijn eerder link aan een van deze

nu vroeg ik me af, klinkt dit bekend in de oren ? je moe voelen, concentratieproblemen, geen zin om sociaal te zijn ..?of zou het écht niks te maken
hebben met die mirena ?

wat hebben jullie gedaan om hormonaal terug in balans te zijn?

ook voel ik nu dat het bolletje in mijn baarmoeder (begin baarmoederhals waar de draadjes doorheen zitten nu hard is, ipv zacht toen ik nog geen mirena had. normaal ? het is niet pijnlijk, maar gwn vreemd dat het veranderd is


alvast bedankt voor jullie reacties. want dokters weten het vaker minder goed dan vrouwen onder elkaar :)

Plaats reactie