mijn mirena

Vertel hier je verhaal.
Evelien
Ervaren Forumlid
Berichten: 25
Lid geworden op: 02-04-2008 14:00

Bericht door Evelien » 12-06-2008 22:12

nou ik kan erover meepraten..........heb ook darmklachten gehad en alles wat erbij hoort.
Momenteel ook weer veel last van en voordat ik naar de WC kan voel ik me akelig bah!
Veel sterkte ermee! Ik ben blij met lotgenoten

Groeten Evelien

judith11
Ervaren Forumlid
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-05-2008 22:41

lotgenoten

Bericht door judith11 » 12-06-2008 22:22

Ik had ook niet gedacht dat er nog zo veel zouden zijn die dit probleem ook hebben. En het steunt me wel heel erg. Ik kan nog al snel in een dip zakken wat betreft mijn gezondheid en dit hou dmijn hofd er bij. Het is ook fijn omte weten dat je echt moet herstellen en dat het dus wel "even "duurt voor alles weer "normaal"is. Maar als het dan een dag slechter gaat heb ik het wel even moeilijk hoor. fijn om t elezen dat andere het ook hebben. En zoalsik al zeg hij i ser nog maar 2 weken uit en al zo veel verbetering.
Alleen al het fijt dat ik nu moet lachen als ik er aan denk dat ik nachtenniet inslaap kon vallen omdat ik bang was dat de aarde zou stoppen met draaien. En ik heb daar echt wakker van gelegen. En nu denk ik hoe heb ik me er druk over kunnen maken. En aan de ander ekant ben ikmet eenhele suff ekop naar mijn schoonouders gereden(2 uur in de auto) en nu denk ik hoe heb ik dat kunnen doen. Ik ben zo afwezig geweest.
Het is net of ik langzaam weer wakker wordt.
Maar ik kan uren door mailen hier over.

Groetjes judith

Evelien
Ervaren Forumlid
Berichten: 25
Lid geworden op: 02-04-2008 14:00

Bericht door Evelien » 12-06-2008 23:12

haha , ik weet hoe het voelt!
Je voelt je machteloos en radeloos.
Ik dacht soms echt dat mn hart zo stoppen met kloppen, werd er echt panisch van, kreeg hyperventilatie.
Ik heb de deur bij de huisarts platgelopen en nooit het advies gehad om het spiraaltje eruit te laten halen.
ik heb nog steeds het gevoel iets te mankeren als ik de klachten weer heb dan voel ik alles.
De ergste ziektes gaan door mn hoofd BAH! Momenteel gaat het ook weer niet lekker, voel me soort zweven ofzo
Snel naar bed en maar hopen dat het morgen weer beter gaat!

groetjes!! Evelien

judith11
Ervaren Forumlid
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-05-2008 22:41

Hallo

Bericht door judith11 » 13-06-2008 12:36

Ik begrijp wel wat je zegt met dat zweven. je heb thet gevoel dat je het contact met de realiteit mist. Gisteren was ik moe. dan ben ik aan het fietsen en heb ik het gevoel dat ik zo in slaap kan vallen. En vandaag heb ik parkinson. Dan ben ik weer aan het trillen. Maar het is nu zo dat ik niet meer alles te gelijk heb. Dat scheelt een hoop. Ik merk dat iknog steeds behoorlijk snel van slag kan zijn van iets heel simpels. Alles werkt gewoon zwaarder door bij me. Ik ben 30 geworden van de week een ook dat vind ik vreselijk. Mijn man begint langzaam minder haar te krijgen en zelfs dat vind ik heel erg. Ik maak van hele kleine dingen hele grote dingen. En ook dingen waar ik me normaal helemaal niet druk om zou maken maak ik olifanten.Bijvoorbeeld dat mijn man dus minder haar krijgt. of hoe andere mensen dingen doen. Ik kan me daar groen geel en blauw aan ergeren terwijl ik dat normaal helemaal niet zo erg doe.
Alle emoties worden of versterkt of vreselijk afgevlakt. Maar wat ik zeg ik ben blij dat ikhet niet allemaal meer te gelijk heb. En pijn in mijn buik en trillen en duizelig en moe en depresief en boos en geen zin in niets. Het komt nu omde beurt.
Maar ook ik ben steeds doods bang dat ik nog wat anders onder de leden heb als alleen dit.

Maar fijn dat we niet de enige zijn.

Groetjes judith

jacqueline
Ervaren Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 03-03-2008 18:14

Bericht door jacqueline » 13-06-2008 15:19

Hoi Judith

Moet even reageren. Van dat parkinson heb ik ook gedacht dat ik dat had dat trillen is echt vervelend he?
Mijn mirena is 3maanden geleden verwijderd en al deze dingen die jij nu mee maakt heb ik ook allemaal gehad. Ik dacht ook dat ik een enge ziekte had.
Het is zelfs een paar maanden uit geweest met mijn vriend vond er niets meer aan. Nu gaat het een stuk beter langzaam heel langzaam gaat alles voorbij.
Ik wacht nu op mijn derde menstruatie en dan krijg ik wel wat klachten terug maar veel minder dan in het begin.
Veel sterkte.

Groetjes Jacqueline

judith11
Ervaren Forumlid
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-05-2008 22:41

Bericht door judith11 » 13-06-2008 19:23

Mijn man is regelmatig een maand of 3 van huis en dat kost me altijd een aantal liters tranen voo rhij weg gaat. En deze keer heeft hij eerder gehuilt als ik. Heb ik het er wel 1 dag moeillijk meegehad en heb ik me 6 weken lopen afvragen waneer de "klap"nou eens zou komen. want Ik leefde gewoon door. Ik dacht zelfs zou je er dan toch aan wennen. Nu weet ik wel beter. Want er was niet veel meer wat me intereseerde. dus dat ook niet echt. Maar ik vond het ook heel moeilijk om dat aan mezelf teo tegeven. Net als het vergeetachtig zijn. Ik snap nu dat mensen die dement beginnen te worden het willen verbergen. Want het is echt niet leuk als je geheugen het aflaat weten. Ik had zels lijstjes nodig voor mijn dagelijkse huishouden. Stofuigen afwasopruimen. wasopvouwen. dingen die je normaal allemaal gewoon doet stond op een lijstje. Boodschappen verzinnen voor meer dan 3 dagen was een hele opgave. ik vind het nogal wat hoor al die bij werkingen. En dat van dat trillen. Ik zei dat tegen mijn vader vandaag. Hij zei ben je aan het afkicken ofzo. En ik denk dat dat zo moet voelen. Echt afkicken is het natuurlijk niet maar ik heb wel onwennings verscheinselen. Zeker di eerste ochtend is was echt zo misselijk als een hond. Maar goed. Vandaag ging het dus wel aardig. Een beetje trillen en dat was het. Wat pijn in mijn linker heup. Maar dat is idd een hormoonale pijn deze herken in nog van het zwanger zijn.

Groetjes judith

Evelien
Ervaren Forumlid
Berichten: 25
Lid geworden op: 02-04-2008 14:00

Bericht door Evelien » 13-06-2008 20:20

hoihoi!

Het is inderdaad fijn dat we zo ons 'leed'kunnen delen :P
Ik heb erg veel last van mn gewrichten, spieren, overal pijn.
Mn vingers tintelen heel raar, gelukkig niet trillen.
Emotioneel gaat het gelukkig beter maar ik heb wat afgejankt, zag niets meer zitten, afschuwelijk!
Nog even door de zure appel heenbijten hoop ik..........ben nog steeds bang er niet vanaf te komen :roll:
Gelukkig zijn er op het forum mensen die die ervaring wel hebben!

Prettig weekend!

Groeten Evelien

judith11
Ervaren Forumlid
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-05-2008 22:41

up date

Bericht door judith11 » 06-07-2008 21:36

ik ben u voor het eerst ongesteld geweest sind de verweidering. Ik heb toch veel minder bloed verloren als toen hij er net uit was. En ik ben eigenlijk maar relaties kort ongesteld geweest . 4 dagen en nu is het al weer over. tenminste het bleod verlies. Ik heb nu wel ineens weet wat last van de rechterkant vanmijn onderbuik en mijn heup.De aan loop ernaar toe was wat minder. vochtvasthouden weer onstilbare honger. Meer pijn in mijn onderbuik. En ik merk dat ikiniet zonder de floradix kan. Als ik het een dag niet neem ben ik moe. Maar met gaat het dus prima. Veel klachten zijn weg. Ik ben wel wat down geweest ook toenik weer ongesteld moest worden en sjagerijnig. Maar over het algemeen genomen merkik dat de buikpijn stukken minder is. Nu vandaag dus ineens weer. Verder gaat hetgoed.

groetjes judith

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 08-07-2008 22:43

Hoi Judith, we zijn nu twee dagen verder. Hoe is het nu met je buikpijn? Fijn dat je over het geheel genomen toch minder klachten hebt. En ja, vlak vóór je menstruatie en tijdens je menstruatie kun je wel wat down zijn en die onstilbare honger hebben natuurlijk, net als het vocht vasthouden hoort dat er een beetje bij. Goed dat de Floradix je zo kan ondersteunen!

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

judith11
Ervaren Forumlid
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-05-2008 22:41

reactie

Bericht door judith11 » 09-07-2008 10:53

Hoi claudia,
het is nu een week geleden dat ik ongesteld werd. En ik vloei nog eenbeetje. Het is even een paar dagen weg geweest. Ennu heb ik toch nog wat bloedverlies. De buikpijn. Ik blijf het lastig vinden> ik ben nog niet bij de gyn geweest en ik had omdat depijn weg was besloten dat het niet nodig was om te gaan. Maar nu heb ik snachts toch weer last. Als je depijn een cijfer mag geven is het een 1.Het is net aanwezig. heel stom. En als ik een pijnscheutje heb. dan zit dat in mijn rug bij mijn heup. Echt zo raar. Dus misschien toch nog even langs de gyn. Maar ik wacht het nog even af. Want ja ik ben net ongesteld"geweest"dus wat wil je. De ergste krampen zaten ook opde plek die nu nog een 1 pijndoet. En mijn cyste zat daar ook dus. Nou ja en dan ben je zelf weer aan het dokteren en je zorgen aan het maken. Maar over het algemeen gaat het goed. Humeur is prima ik ben veel minder moe. heb de schuurdeur geverft en de boeiborden van de garage. Computer naar benden gehaalt. Mezelf verwend met stofjes kopen en kleding. Dus het gaat zo veel beter. iK heb overal weer zin in. Ik zieveel beter als ik deed en ik ben weer helder.

groetjes judith

Plaats reactie