mijn mirena

Vertel hier je verhaal.
Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 18-07-2008 23:07

Hoi Judith,

Oei wat vervelend dat je weer zo'n pijn hebt. je was rond 2 juli ergens voor het laatst ongesteld toch? Dan zit je dus nu ongeveer net een paar dagen voorbij je eisprong? Dan zou het zelfs de eisprong nog kunnen zijn... Verstandig van je dat je even naar de gynaecoloog gaat, al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen. Ik weet eigenlijk niet of de floradix zulke bijwerkingen kan hebben. Van ijzertabletten kun je wel verstopping krijgen (dat is daar een beruchte bijwerking van), maar of dit voor floradix ook geldt weet ik eerlijk gezegd niet. Fijn dat het met je andere klachten zo veel beter gaat hoor :D Ik hoop dat je buikpijn ook snel weer weg gaat. Laat je me weten hoe het ging bij de gynaecoloog? Veel sterkte!

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

judith11
Ervaren Forumlid
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-05-2008 22:41

hallo

Bericht door judith11 » 19-07-2008 09:01

Ik denk dat ik door de floradis verstop[t ben geraakt. En anders is het door iets anders want mijn darmen liggen behoorlij stil. En daar heb ik al eerder last van gehad. Maar dat s zelf dokteren en het is wel slim om nu ik toch een verwijsbrief heb even langs de gyn tegaan. je hoort er nog van. Groetejes judith

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 19-07-2008 09:35

Hoi Judith,

Als het verstopping is kun je misschien eens lactulosestroop proberen, vrij verkrijgbaar bij de apotheek. Dat is een onschuldig laxeermiddel, wat ook tijdens de zwangerschap en voor babies gebruikt mag worden. Nogmaals sterkte en succes bij de gyn! :wink:

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie