Mirena en ik hadden geen klik

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
limmeke
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-07-2008 12:53

Mirena en ik hadden geen klik

Bericht door limmeke » 04-07-2008 12:58

Een aantal jaar geleden ben ik gestopt met de pil vanwege allergie hiervoor. Een gewoon spiraalje wilde ik niet, dus adviseerde mijn huisarts het mirenaspiraaltje.

Het plaatsen vond ik al geen pretje, maar toen begon het.
Ik vloeide de eerste 2 maanden continue, toen een paar dagen niet, en toen weer een dikke week wel. En niet een beetje, soms moest ik mijn supertampons elk uur wisselen.

Ik kwam bij de gyn. en die zei me, gewoon volhouden, bijna alle vrouwen stoppen met vloeien, en die enkeling bij wie dat niet gebeurd, die halen hem eruit na een paar maanden. Dus ik naar huis en maand na maand was het hetzelfde.. 1 week niet, 3 weken vloeien, 1 week niet, 3 weken vloeien.
Na 3 jaar was ik het spuugzat! ik terug naar gyn en zei.. geen wonder dat ding zo betrouwbaar is, vloei zo lang, dat ik geen tijd heb om ooit intiem te zijn met mijn mannetje. Uiteindelijk is die verwijderd, en met het verwijderen verdwenen ook veel klachten. Behalve het vloeien had ik nl ook erg veel hoofdpijn, jeuk over mijn hele lichaam en buikkrampen.

Voor mij nooooit meer zo'n ding.

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 06-07-2008 22:23

Hoi Limmeke, en welkom hier :D

Wat een ellende. Zo lang vloeien steeds, vreselijk :shock: Dat je het zo lang hebt volgehouden :!: Fijn dat je andere klachten ook verdwenen na de verwijdering. Bedankt voor het delen van je ervaring :wink:

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie