mijn verhaal :(

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
zaphyra
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-09-2009 19:32

mijn verhaal :(

Bericht door zaphyra » 22-09-2009 19:40

Hoi,

ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik het mirenaspiraaltje laten plaatsen, omdat ik na een aantal jaren de pil te slikken, daar maagklachten van kreeg.

sindsdien heb ik last van vage buikpijn... verschillende keren naar de huisarts geweest en 2 laten controleren in het ziekenhuis. met de echo... maar volgens hen zit ie goed. de conclusie van de huisarts was: je hebt prikkelbare darm stoornis, alleen heb ik nog altijd het vermoeden dat het aan het spiraaltje ligt, omdat ik sinds het zetten die pijn heb...

ook voelen mijn vriend en ik em allebei 'zitten' tijdens de gemeenschap, wat voor allebei erg lastig is... nu ook een paar keer erna last gehad van een kleine bloeding. heb bij de controles aangegeven dat mijn vriend hem voelde, vonden ze wel raar, maar volgens de echo zat ie goed, dus niks gedaan... niet meer verder naar gekeken...

heb over 2 weken weer een afspraak in het ziekenhuis, omdat ik het nu gewoon echt niet meer vertrouw!! ik wil weten waarom mijn vriend en ik hem voelen en waarom ik last heb van bloedingen! zijn er meer mensen die hier last van hebben/hadden???

liefs,

zaphyra

Bibi
Ervaren Forumlid
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-09-2008 14:51

Bericht door Bibi » 23-09-2009 12:21

Beste Zaphyra,

Allebei hele bekende verschijnselen en niet alleen voor mij. Zie maar de vele andere berichten op dit forum.

Succes met je beslissing,
Bibi.

zaphyra
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-09-2009 19:32

Bericht door zaphyra » 03-05-2013 12:27

Ik heb uiteindelijk besloten het spiraaltje te laten zitten. Na verloop van tijd voelde we hem niet meer zitten en werd de buikpijn ondraaglijk.
Ik ben het echter nog steeds niet eens met hoe mijn gynaecoloog reageerde. Zij nam mijn klachten totaal niet serieus en reageerde zelfs met: wat wil je dan? Je moet toch iets!
Ik heb wel nog een darmonderzoek gehad en daar werd gezegd dat ik prikkelbare darmsyndroom had :s

mbolleke
Ervaren Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-12-2012 20:26

Bericht door mbolleke » 01-06-2013 19:15

niet te geloven... weerom die reacties. Laat je aub niet doen!!! Je bent heus niet de enige. Sterkte in het verdere verloop van jullie keuze!

Plaats reactie