Ben nieuw hier! Help? Mirena zit vast!

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
Carootje
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 05-07-2011 20:29

Ben nieuw hier! Help? Mirena zit vast!

Bericht door Carootje » 05-07-2011 20:42

Ben na lang wikken en wegen naar de huisarts geweest omdat ik last van contactbloedingen heb af en toe en omdat ik me herken in alle bijwerkingen van het gebruik met de Mirena. Ik heb hem nu 3 jaar.
Omdat ik 30 wordt ging ik voor een uitstrijkje, ik heb daarvoor een dubbele afspraak bij de huisarts gemaakt. Ze heeft kweekjes afgenomen, het uitstrijkje en als laatst zou ze de Mirena verwijderen. Maar deze zit muurvast, ik had het gevoel alsof mijn baarmoeder naar buiten wordt getrokken. Ze heeft 3 keer getrokken, zonder resultaat. Ik heb zelf van het weekend onder de douch nog geprobeerd hem eruit te halen, maar het lukte niet, ik dacht misschien ben ik nu meer ontspannen. Nu moet ik naar de gynaecoloog zodat zij kan kijken naar de oorzaak van de contactbloedingen en ze gaat de Mirena verwijderen. Ik mag een Neurofennetje slikken van 40 mg, maar dat had ik voor de huisarts ook gedaan. Ik heb twee dochtertjes, als ik mocht kiezen deed ik nog heel graag een bevalling.
Ik wil graag weten of er meer mensen ervaringen hebben met een vast spiraal, de touwtjes zitten er gewoon. Ik ben bang dat hij verkleefd of ingegroeid zit in de baarmoederwand ofzo. Let me no!!!

Plaats reactie