migraine depressief steeds in dezelfde week?

Vertel hier je verhaal.
Plaats reactie
eef van t veld
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-04-2012 08:04

migraine depressief steeds in dezelfde week?

Bericht door eef van t veld » 21-04-2012 08:29

Goedemorgen lieve dames,

Nou ben net bijgekomen van twee dagen migraine.Dacht ga toch de woorden mirena en migraine is
bekijken,en er komt zowaar een hele lijst.Zal even in t kort vertellen wie ik ben.Ben vrouw bijna 42 jaar
en sinds 1 jaar de mirena.Omdat ik zo erg vloeide met m'n gewone mentruatie,en niet tegen de pil kan
,denk ik nog de mirena proberen. Op zich vind ik
het wel fijn ,ben wat minder labiel als gewoon, omdat ik ook last van depressi's heb en hier al twintig jaar
anafranil laagste dos.voor slik.Maar na een jaar begin ik steeds meer klachten te krijgen,heb ook last veel meer
van hoge bloeddruk ,onderdruk komt niet onder de 100.Maar het ergste vind ik toch de week dat ik het wordt,ja ben nog steeds een paar dagen aan t vloeien.Dan ben ik pissig op m'n man,maak ruzie met kids en voel me soms leeg, angstig en zie
ik niks zitten om te gaan doen.En dan de eerste dag komen de helse hoofdpijnen,gisteren ben ik er s'morgens in t donker op bed gaan liggen,en nu ga ik er toch maar uit,anders wordt ik nog angstiger ,beweging is goed merk ik altijd.O,ja heb ook nog beginnende
diabetes 2.Maar door heel gezond te leven kan ik het onder controle houden.Nou ben ik zo benieuwd of er nog meer dames zijn met
de zelfde dingen en hoe die door die rotdagen heenkomen.Ik werk als zelfstandig pedicure alleeen s'morgens ,anders trek ik het niet en dan zet ik al vast een paar grote kruizen rond de 15 e,hoe erg!!! Andere optie's zullen er niet zijn,maar misschien iets alternatief,ik sta overal voor open.Heb voor de migraine ook al mirifan,helpt niet echt.Nou hoop dat het geen zeurverhaal is geworden,maar je voel je zo'n muts en je ziet alleen maar supervrouwen in mijn omgeving,lijkt zo Dus kort samengevat de mirena twee weken fijn...twee weken vreselijk.,maar pil kan niet ook depressief en migraine van,en niks nemen kan ook niet gaat m'n hb naar 5 van het vloeien,wie helpt??? xx

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 22-04-2012 11:41

Hallo Eef,

Zijn er weleens andere opties dan hormonale bekeken tegen het vloeien? Bijvoorbeeld endometriumablatie? Dat kan alleen als je geen kinderen meer wilt. Zie bijvoorbeeld http//www.umcn.nl/Informatiefolders/3235-Beha ... rrha-i.pdf en http//gynaecologie.slingeland.nl/kenniscentrum/Algemene-gynaecologie/Behandelingen/Endometriumablatie/449/458/472

Groetjes,
Mo

Plaats reactie