doemdenken

Bespreek hier de psychische klachten die jij en/of je omgeving hebben ondervonden
Plaats reactie
Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

doemdenken

Bericht door Anneke » 25-08-2008 14:50

Sinds begin juli ben ik mirena vrij, dus nu zo'n 7 weekjes. En ik voelde me vanaf dat moment vooral geestelijk heel erg goed, ik kon weer helder denken, was niet meer zo verward en had geen last meer van stemmingswisselingen. Nu ben ik vanaf afgelopen donderdagnacht weer in een soort gat terug gevallen, ik had er rekening mee gehouden dat dit kon gebeuren, maar het bevalt me totaal niet. Heb sinsdien heel veel last van een hyperactief gevoel, gevolgd door hele erge vermoeidheid en ook last van negatief denken en agressieve gevoelens :evil: . Bah bah bah, ik zal hier even door heen moeten. ben begonnen met visolie capsules te slikken, heb erg weinig geduld merk ik bij mezelf. Ik wil me gewoon NU weer goedvoelen! :D Ben vanmorgen eerst maar gaan lopen, zo'n dikke tien kilometer en dat luchte best goed op.En het zonnetje schijnt vanmiddag lekker en dat doet me ook best goed merk ik. Ik ga het maar weer van dag tot dag bekijken en misschien staat het er morgen wel weer wat beter voor, groetjes Anneke.

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 01-09-2008 18:27

Hoi Anneke,

Misschien kun je het achteraf herleiden naar een hormonale schommeling? Bijvoorbeeld een menstruatie die er aan zat te komen, of de eisprong? Ik hoop dat je je inmiddels weer de oude voelt :wink:

Groetjes,

Claudia
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

Bericht door Anneke » 01-09-2008 18:56

Hoi Claudia, ik denk dat het mn ei sprong was, ik voel me nu weer kip lekker, afgezien van het voortdurend misselijk zijn.Ik kan het inderdaad terug koppelen.

AmorVincitOmnia
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-09-2008 14:48

Bericht door AmorVincitOmnia » 03-09-2008 14:51

Hoi!

Ben zo blij dat ik dit nu lees. Ben nu ongeveer 5 weken van de Mirena af en voelde me nadat ie eruit was gehaald gewoon goed maar sinds een week voel ik me vreselijk depri en zie alles zwart. echt zo'n gevoel dat je wel s had net voordat je ongeseld moest worden mr nu veel sterker. Ben blij dat t dus warschijnlijk iets is waar je ff doorheen moet.

groetjes

Plaats reactie