Nieuw, en gelijk een vraagje

Stel hier je vraag, voor advies of een doorverwijzing.
Plaats reactie
Senna08
Nieuweling
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-10-2008 23:04

Nieuw, en gelijk een vraagje

Bericht door Senna08 » 01-10-2008 23:22

Hallo, ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum..

Ik heb vanmorgen de mirena spiraal laten zetten (2de dag van mijn menstruatie)
Het inbrengen deed echt zeer!! :? thuis gekomen heb ik een pijnstiller ingenomen en heb ik 2 uur op de bank gelegen.
Daarna was de pijn wel minder..
Nu heb ik nog wel een wat zeurderige pijn in mijn onderbuik, maar das denk ik logisch.

Wel heb ik een vraagje over die touwtjes... Ik voel ze namelijk al als ik net in mijn vagina ga met mijn vingers.
Ik ben dus bang dat de HA ze te lang heeft gelaten :? Of kan het zijn dat ze nog meer naar binnen trekken omdat ze nog soepeler worden?
Ben namelijk zo bang dat als ik weer sex heb met mijn vriend, hij straks die draadjes voelt en dr last van heeft, of ik!!

Ik lees namelijk op meerdere sites dat je de draadjes voelt als je met je vinger diep naar binnen gaat.
Maar ik voel ze dus al als ik nog maar net binnen ben zeg maar :oops:
Is dit normaal de eerste tijd? of heeft de HA ze te lang gehouden?

Ik moet trouwens over 6 weken terug voor een echo om te kijken of hij nog goed zit..

Anneke
Ervaren Forumlid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-07-2008 11:59

Bericht door Anneke » 02-10-2008 13:54

Hai, volgens mij is het niet de bedoeling dat je de touwtjes voelt als je net naar binnen gaat met je vingers. Toen ik de mirena kreeg, werden de touwtjes korter geknipt, overigens kon je ze nog wel steeds voelen, als je dieper naar binnen ging. Sommige mannen ervaren de touwtjes ook als hinderlijk tijdens het vrijen, vooral als ze te kort zijn (een prikkend gevoel)Maar ik denk dat je dit even moet melden als je over een paar weken terug moet komen voor de controle. Sterkte ermee, groetjes Anneke

Plaats reactie