7 maanden na verwijderen

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
cisca30
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 24-07-2010 17:09

7 maanden na verwijderen

Bericht door cisca30 » 24-07-2010 17:16

Hallo allemaal,

Ik zal eerst mezelf even voorstellen.
Ben cisca 29jaar oud moeder van een zoontje van 7.
Ik heb afgelopen november 2009 de mirena spiraal laten verwijderen (na het hebben gehad van 4jaar) omdat ik net zoals velen op dit forum
problemen had met de spiraal.
Na het verwijderen van de mirena heb ik nu een ongelofelijke onregelmatige cycles. Het varieert van 31 tot 50 dagen.
Op dit moment kan ik geen knoop vastknopen aan mijn cycles.
Heb zelf al vele testen gedaan op een zwangerschap omdat ik en mijn vriend samen dolgraag een kindje bij willen.
Ik weet dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn maar zeggen en doen zijn 2 heel verschillende dingen.
Het frustreert zowel mij als mijn partner enorm dat ik niet exact mijn cycles en eisprong kan berekenen.
Ik weet ook dat mijn lichaam de tijd nodig heeft om zich te herstellen na de mirena.
Als ik voor die mirena wist wat het aan kon richten zou ik nooit hiervoor gekozen hebben.

Groetjes cisca

Jane
Ervaren Forumlid
Berichten: 42
Lid geworden op: 07-04-2010 10:24

Bericht door Jane » 09-08-2010 07:24

ik zou eerst eens langs de huisarts gaan, misschien kan die je wat voorschrijven om de boel op gang te helpen? had je voor je mirena wel een regelmatige cyclus?

cisca30
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 24-07-2010 17:09

Bericht door cisca30 » 09-08-2010 12:11

ja voordat ik de mirena besloot te laten plaatsen had ik nooit problemen met mijn cycles.
Ik had voor de mirena de pil maar omdat die niet sterk genoeg was voor mijn lichaam en ondanks
netjes pil gebruik alsnog zwanger raakte.
Ook voordat ik de pil kreeg voorgeschreven had ik nooit problemen met mijn cycles.
Inmiddels is al week dat ik nu mijn menstruatie heb..
Ik ga het deze aankomende maand eens even aankijken hoe mijn cycles dan verloopt en als dan nog zo lang
en onregelmati is dan maak ik maar eens even afspraak bij de huisarts.
Maar aangezien mijn huisarts tog wat laks is met dit soort dingen, zal hij vast en zeker alleen zeggen
dat het erbij hoort bij herstel van mirena.
Zijn er trouwens ook mensen die zo duizelig worden dat ze letterlijk en figuurlijk alles om hen heen zien draaien??

groetjes

Jane
Ervaren Forumlid
Berichten: 42
Lid geworden op: 07-04-2010 10:24

Bericht door Jane » 09-08-2010 17:17

ik kan je ook aanraden te temperaturen, dat zal de dokter nl ook vragen, dan krijg je beter inzicht in je cyclus.
geen duizeligheid hier, misschien heb je een tekort van iets? ijzer of...?

Plaats reactie