Plotseling allergisch voor .......

Stel hier je vraag, voor advies of een doorverwijzing.
Plaats reactie
Fa
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-09-2010 10:58

Plotseling allergisch voor .......

Bericht door Fa » 07-09-2010 11:44

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie verhalen..... het heeft me zoveel lef gegeven dat ik net heb gebeld met de gyn. voor het verwijderen van mijn spiraaltje. Alle keren dat ik terug ben geweest om te praten over mijn klachten werden deze afgewimpeld en moest ik maar even doorzetten...... 11 oktober ben ik aan de beurt en hoop ik weer heel snel de oude te zijn. Ze moeten helaas wel even zoeken want de touwtjes zijn kwijt.

Nu heb ik iets vreemds, het is niet onoverkomelijk maar wel jammer.....
Juni 2009 ben ik bevallen van een dochter, dit is ons 2e kindje. Ik heb tot en met januari 2010 borstvoeding gegeven en heb in februari, op advies van de gyn, een mirena laten plaatsen. Behalve de bekende klachten, 1.5 week ongesteld in de maand, hevige hoofdpijnen, stemmingswisselingen, gewrichtspijnen etc, heb ik dus iets vreemds........ Na het plaatsen van de mirena genoot ik van een glaasje wijn en diezelfde nacht lig ik in bed te klappertanden en te rillen van de kou met vreselijke buikpijn. De huisarts noemde het een allergische reactie, had er nog niet eerder van gehoord maar kon zich wel voorstellen dat het jammer is. Niet dat ik vaak drink of niet zonder kan maar jullie snappen het vast wel :wink:. Dus ik heb nog wat andere dranken geprobeerd wat resulteerde in dezelfde drama's.

Heeft iemand hier wel eens van gehoord of dit zelf meegemaakt?

Ik ben heel benieuwd!
Groeten Fa

mo
Expert
Berichten: 597
Lid geworden op: 03-01-2008 10:55

Bericht door mo » 08-09-2010 10:23

Hoi Fa,

Er zijn meer mensen op dit forum geweest die hetzelfde is opgevallen http//mirena.forum2go.nl/sauna-en-alcohol-leveren-problemen-op-t199.html

en hier wordt het genoemd http//curezone.com/forums/fm.asp?i=1163043#i

Groetjes,
Mo

Fa
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-09-2010 10:58

Bericht door Fa » 08-09-2010 20:01

Hi Mo, bedankt voor de link.

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben..... voor ik zo slim was om op het net te zoeken voelde ik me heel erg alleen met al mijn kwalen.
Nu maar hopen dat ik me snel weer de oude voel na 11 oktober!

Groetjes Fa

Plaats reactie