Morgen gaat ie eruit (ipv "morgen ben ik de bruid"

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
Plaats reactie
Peppie
Ervaren Forumlid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2010 19:12

Morgen gaat ie eruit (ipv "morgen ben ik de bruid"

Bericht door Peppie » 23-01-2011 16:09

Mijn besluit staat vast: Morgen gaat ie eruit! Ik ben het zat, word moe van mezelf! Mijn humeur gaat met de dag achteruit en ik vind mezelf echt niet meer leuk. Kan nergens meer van genieten (ik hoop maar dat het door de Mirena komt :? ). Afgezien daarvan staat het voor mij vast, ik wil niet nóg meer aankomen, ik wil weer een mooie huid en ik wil gewoon weer weten waar ik aan toe ben met mijn menstruatie. Dan maar weer wat heviger vloeien, beter dan altijd maar een beetje!

Krista
Nieuweling
Berichten: 12
Lid geworden op: 06-09-2010 19:11

na de verwijdering

Bericht door Krista » 24-01-2011 10:18

Peppie, je hebt groot gelijk!!! Sterkte en ik weet zeker dat je je allicht beter gaat voelen! Ik heb me 9 maanden lang niet prettig gevoeld en nu eindelijk na een paar maanden na de verwijdering weet ik zeker dat het voor een héél groot deel aan de Mirena lag...Dus, goed plan! Succes, Krista

Peppie
Ervaren Forumlid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2010 19:12

Bericht door Peppie » 24-01-2011 11:37

Dank je Krista,
Nou, dat viel tegen....ik wás bij de huisarts en lag al helemaal klaar voor de verwijdering van het onding... Helaas kon de huisarts 'm niet vinden :roll: . Ik heb een gekantelde baarmoedermond, en uitstrijkjes zijn ook altijd erg lastig te maken, maar dit vond ik tegenvallen dus! Ze zág de draadjes helemaal niet! Volgende week ondernemen we een nieuwe poging en als het dan nog niet lukt, stuurt de huisarts me door naar de gynaecoloog.
Ik kan me niet voorstellen dat de Mirena er uit zichzelf is uitgefloept ergens in het afgelopen jaar. Ik hoop het ook niet, want dan zouden al mijn klachten een heel andere oorzaak hebben! Weet iemand dat toevallig :?: Kan zo'n ding er ongemerkt uit"vallen"?
Groetjes Peppie

Plaats reactie