dringend antwoord gevraagd , vlak voor verwijdering

Hier kun je beschrijven hoe het sinds de verwijdering van de Mirena met je gaat. Post hier al je updates!
anina
Nieuweling
Berichten: 18
Lid geworden op: 18-05-2011 19:48

Bericht door anina » 13-07-2011 17:47

Gargamel, dankjewel voor je virtuele knuffel, ook ik ben dankbaar voor de informatie die iedereen hier deelt.
Het gaat goed hier , de eerste menstruatie was te doen, als het zo blijft, geen polonaise aan mijn lijf.( geen baarmoederverwijdering of endometrium-ablatie en als het aan mij ligt ook geen sterilisatie)

Rond de eisprong, die ik voor het eerst weer gevoeld en gemerkt heb, was ik mega moe .
Dacht echt even dat ik terug bij af was, inmiddels gaat het weer beter. Ben al zo gewend aan hoe ik nu ben, dat ik niet eens meer weet hoe erg het was! Het hyper gevoel is dan ook weer afgezakt.

Nog steeds blij met 5 kilo gewichtsverlies na verwijdering, maar had gehoopt na de eerste menstruatie nog 2 kilo kwijt te raken. De rest van de kilo's gaan er niet vanzelf af, dat wordt nog hard werken! Loop nu drie keer in de week een half uurtje te trimmen/joggen.

Groetjes Anina

anina
Nieuweling
Berichten: 18
Lid geworden op: 18-05-2011 19:48

Bericht door anina » 23-07-2011 13:14

Even een korte update, kreeg het kompliment :? van mijn man dat de billen aan mijn bovenarmen slinken! ( zal het maar positief opvatten)
Wel echt weer mega moe voor het begin van mijn tweede menstruatie na verwijdering. Ik was echt tot niets instaat.
Vind dit echt heel vervelend voor mijn gezin en hoop dat ook dit elke maand afneemt. Menstruaties vallen mee qua bloedverlies, nu ik de dosering van de bloedverdunners er op aanpas.

anina
Nieuweling
Berichten: 18
Lid geworden op: 18-05-2011 19:48

Bericht door anina » 10-09-2011 16:52

Nog steeds blij met verwijdering, mijn dikke buik is helemaal weg!
Ook in het gezicht ben ik veel minder gezwollen.
Voel me prima, kan het iedereen aanraden eruit bij twijfel!

lady d.
Ervaren Forumlid
Berichten: 64
Lid geworden op: 19-09-2011 14:03

Bericht door lady d. » 23-09-2011 10:13

Hallo Anina,

Lees hier wat berichten van je :P

Benieuwd hoe het, na weer wat maandjes verder te zijn, met je gaat :?:

Wipkip
Ervaren Forumlid
Berichten: 84
Lid geworden op: 19-09-2011 09:18

Bericht door Wipkip » 27-09-2011 09:16

Anita, wat superfijn dat je alles zo bent kwijtgeraakt! Die laatste 3 zijn er hopelijk ook af!
Dit forum gebruik ik als een soort dagboek om mijn gevoelens van me af te schrijven. Of je je wel/niet herkent in dit verhaal is natuurlijk de vraag. Hopelijk heb je er toch iets aan.

Wipkip
Ervaren Forumlid
Berichten: 84
Lid geworden op: 19-09-2011 09:18

Bericht door Wipkip » 27-09-2011 09:17

Anita, wat superfijn dat je alles zo bent kwijtgeraakt! Die laatste 3 zijn er hopelijk ook af!
Dit forum gebruik ik als een soort dagboek om mijn gevoelens van me af te schrijven. Of je je wel/niet herkent in dit verhaal is natuurlijk de vraag. Hopelijk heb je er toch iets aan.

anina
Nieuweling
Berichten: 18
Lid geworden op: 18-05-2011 19:48

Bericht door anina » 19-10-2011 16:52

Heel wat maandjes verder en gaat nog steeds super.
Niet meer gebroken moe overdag , niet meer vertraagd in doen en ook niet meer afgevlakt in emoties.
Die dikke buik is echt weg. Als ik mijn buik nu uitzet is tie nog niet zo dik als toen ingehouden.
Mijn weegschaal heeft het begeven en ik weet niet of de kilo's er af zijn. Het houdt me ook niet meer bezig,
ik voel me goed zo. Iets te goed misschien, snoep behoorlijk, veel meer dan tijdens de mirena, ben zelfs gestopt met hardlopen. (moet toch echt wel weer iets gaan doen, voor de conditie, niet voor de kilo's)
Pas weer in mijn oude kledingmaat, heb een leuke skinny gekocht en voel me weer helemaal
mezelf. De menstruaties zijn regelmatiger dan ik ooit gehad heb, het bloedverlies is slechts een dag erg heftig. Wijde lange tuniek aan en een ,ja echt, pamper om en ik kom de dag zonder ongelukken door.
Als ik foto's zie van voor de verwijdering schrik ik wel, zo opgeblazen was ik. Had veel eerder moeten doordrammen bij de huisarts.
Iedereen nogmaals veel sterkte !

Plaats reactie