na een week eruit ermee!!

Bespreek hier je lichamelijke klachten
Plaats reactie
MJ_71
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-09-2013 09:25

na een week eruit ermee!!

Bericht door MJ_71 » 05-09-2013 09:38

Hallo,
Ik ben hier nieuw. Terwijl ik dit typ lopen de tranen me over de wangen. Ik heb vorige week donderdag na erg lang twijfelen de spiraal Mirena laten plaatsen. Ik dacht proberen en dan maar afwachten. Zoooo, dat heeft erin gehakt!! Zondag kreeg ik vette migraine en sindsdien loop ik met zo'n enorme hoofdpijn rond daar is geen ibu of advil tegen bestand. Ik huil verschillende keren per dag om niks. Als iemand een opmerking maakt naar mij toe, krijg ik zowat moordneigingen, zo slecht kan ik daar tegen momenteel. Ik voel dezelfde dingen als toendertijd met de pil, waarmee ik ook gestopt ben. Daarna trok de mist op. Nu is er eerder sprake van een orkaan! Ik ben niet te harden zo sjagrijnig en ik voel me ellendig. Ik zie zelfs slecht! Ik kan mijn kinderen en man niet meer om me heen hebben of ik irriteer me aan ze. Is toch niet normaal? Laat staan dat er nog lekker gesext kan worden.....

Ik schrok erg van de canadese bijsluiter.
Ik ben vanaf mijn vierde jaar (toen werd t bekend) migraine patient. En niet zo'n klein beetje ook! Wat staat er? Niet geschikt voor migraine patiënten.......huh??
WAAR BEN IK MEE BEZIG??

a.s. maandag gaat ie eruit. ik voel me eigenlijk een beetje een sissy dat ik het maar anderhalve week heb volgehouden....De assistente steunde mij en bood zelfs aan eerder te komen en dan even om mijn zoontje te passen!
De reactie op dit ding is zo heftig, waarom zou ik dit doorzetten??
Genoeg gezeik aan mijn lijf gehad (miskramen, medische molen met zwanger worden, heftige bevallingen enz)
ik weet t zeker......dan maar n rubbertje :oops

groetjes MJ_71

och
Nieuweling
Berichten: 19
Lid geworden op: 26-07-2013 18:38

Bericht door och » 04-10-2013 10:05

Hoi MJ,


Hoe is het nu? BIj mij hielp de mirena juist heel goed tegen de migraine. Helaas, had ik zoveel andere bijwerkingen(waar ik erg laat achter kwam)dus liet ik hem verwijderen.
Met juist als gevolg dat ik nu geteisterd word door aanvallen.

Sterkte

moeder1000
Nieuweling
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-10-2013 13:35

Mirena eindigde in het ziekenhuis

Bericht door moeder1000 » 13-10-2013 13:37

Op 2 aug 2013 heb ik een Mirena spiraaltje laten plaatsen bij mijn huisarts. Direct daarna stekende pijn in mijn buik. In het ziekenhuis bleek dat dit spiraaltje mijn baarmoederwand heeft doorboord. Vervolgens moest ik twee weken wachten voordat dit in het ziekenhuis verwijderd kon worden. Een goede gynaecoloog heeft het met een operatie met narcose uit mijn buik gehaald. Daarna nog een keer met een hevige bloeding (met ambulance) naar het ziekenhuis gegaan, gelukkig waren we er op tijd bij en heeft mijn goede gynaecoloog mijn gered. Nooit meer een Mirena spiraaltje ! cry

Claudia
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 16-12-2007 20:07

Bericht door Claudia » 24-10-2013 12:45

Migraines kunnen inderdaad toenemen door de hormonale verstoring als gevolg van de Mirena. Voor anderen kan het juist de migraines verminderen en dat is dan een prettige bijwerking... hopelijk gaat het nu beter met je?
Moeder van 4 kinderen, drie keer Mirena (in 2001, 2003 en 2007)

Plaats reactie